Wednesday 30 November 2011

penceroboh!!!

waaa..takotnye..skang ni KTSN x aman daa..semua student dlm keadaan takot. masing2 x berani kluar bilik termasuk aku..ish..lau aku dapat tangkap sape penceroboh tu, siapla..dari awal start sem dulu sampai skarang kes mencuri masih x reda2 lg.
lately, paling tergempar ade sorg student pompan kena rompak kol 3 pg time die ade kat bilik pulak tu..tu yg buat kitorg takot tu..die terlupa nak kunci pintu.so, ape lagi kena ceroboh la. penceroboh tu bawak pisau beb.. siap bercakap-cakap lg dgn student tu. yang paling menakotkan penceroboh tu x pakai baju..huh..sabo je la. nasib baik x wat pape kan student tu..abes sume purse, lappy ngan handphone kena rembat.. aku rase la kan baik penceroboh tu amek baju je. leh la wat tutup badan die yang x berbaju tu..
kolej aku tengah amek precaution step skang ni..kira ade rondaan kat setiap blok..student pon wajib kena kunci pintu setiap kali kuar ngan time kat dalam bilik..kolej aku terang skarang ni dari dulu.sume lampu2 jalan bukak skang ni.x gelap da..
aku harap2 sume nye selamat..amin..

No comments:

Post a Comment